Виберіть один із кількох варіантів. Бронювати та оплатити квиток можна онлайн в системі бронювання RegioJet, в мобільному додатку, особисто в пункті продажу та у наших партнерів по продажу квитків. Ви також можете забронювати квиток на міжнародні автобусні рейси за телефоном +420 222 222 221.
Мені потрібно скасувати свій квиток. Як це зробити?
Увійшовши за номером квитка онлайн або в мобільному додатку, ви знайдете свій квиток у розділі “Мої квитки”. Після зображення квитка ви побачите умови скасування, які має кожен квиток. Натисніть кнопку “Скасувати”, щоб виконати операцію. Якщо ви не знаєте, що робити, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером телефону +420 222 222 221.
Чи потрібно мати роздрукований квиток?
Якщо ви забронювали квиток в електронному вигляді, вам вистачить знати його номер або пред’явити QR-код, вказаним на квитку. Для квитків, оплачених в пункті продажу, достатньо показати номер квитка.
Чи можна здійснити бронювання, а потім оплатити квиток на поїзд або автобус?
Це неможливо. Кожне бронювання має термін, протягом якого треба здійснити оплату. Після закінчення терміну дії бронювання буде скасовано. Дізнатися, як оплатити квиток, ви можете на сторінці “Спосіб оплати”.
Чи можу я купити квиток на автобус без попереднього бронювання?
Так, але тільки в тому випадку, якщо в автобусі є вільне місце.
Чи можу я купити квиток на поїзд без попереднього бронювання?
Після входу в “Кредитний квиток” в розділі “Налаштування” ви можете змінити свій номер телефону, тариф за замовчуванням, пароль, адресу електронної пошти або опції безпеки через SMS. З міркувань безпеки зміна імені, прізвища та адреси електронної пошти можлива лише в пунктах продажу при пред'явленні документа, що засвідчує особу. При зміні імені або прізвища необхідно подати документ про зміну (наприклад, у випадку весілля свідоцтво про шлюб). Змінити дані кредитного квитка за телефоном +420 222 222 222 221 неможливо!
Чи можу я оплачувати банківською карткою в автобусах і поїздах?
У всіх поїздах ви можете оплачувати банківською карткою квитки, напої, снеки та їжу. У всіх автобусах при оплаті квитка можна розраховуватися карткою. За напої, снеки та їжу оплата тільки готівкою.
Як знайти зупинку, з якої
Ви можете знайти свою конкретну відправну точку на нашому сайті в розділі “Зупинки”.
Як дізнатися, де знаходиться сидіння – в/проти напрямку поїзда?
Під час бронювання квитка: локомотив, який веде вагони, знаходиться праворуч. Це напрямок руху поїзда.V náhledu vozu při rezervaci je na pravé straně lokomotiva. Tímto směrem vlak jede.
Ми хочемо подорожувати в групі, чи можливо це?
Так, групові подорожі можливі на поїздах та в автобусах RegioJet. Будь- ласка, зв'яжіться з нами по електронній пошті skupiny@regiojet.cz, або надішліть запит на інформаційну лінію за номером 222 222 221. Якщо ви зацікавлені в оренді всього автобуса, будь ласка, зв'яжіться з нами електронною поштою pronajem@regiojet.cz, або за телефоном 539 000 331. Більш детальну інформацію можна знайти на сторінці прокату автобусів.
Дитячі подорожі
З якого віку дитина може подорожувати автобусом або потягом без супроводу дорослого?
На всіх внутрішніх залізничних і автобусних сполученнях діти можуть подорожувати без супроводу дорослих від 6 років. На всіх міжнародних залізничних і автобусних сполученнях діти у віці від 10 років до 17 років можуть подорожувати самі без супроводу дорослих, але вони зобов'язані пред'явити довіреність, заповнену батьками або законними опікунами перед посадкою в транспорт. Нагадуємо, що дитина віком 10-14 років включно може подорожувати без супроводу дорослого лише за повну вартість квитка в тарифі “Дорослий”.
З якою метою потрібна довіреність?
Ви надаєте своїй дитині у віці від 10 до 17 років довіреність, якщо вона самостійно подорожує по одному з міжнародних маршрутів RegioJet. Екіпаж бере на себе відповідальність за дитину, тому необхідно мати згоду батьків або законних опікунів на перевезення і мати їх контактні дані. Якщо дитина подорожує не сама, але особа, що її супроводжує, не є батьком або законним опікуном, ми рекомендуємо вам також надати дитині довіреність. З формою довіреності можна ознайомитися на нашому сайті.
Чи можна користуватися автокріслами?
Використання автокрісла в автобусі можливе, але всі автобуси оснащені двох сегментними ременями безпеки і не виключено, що деякі види автокрісел не можуть бути повністю закріплені. У нас немає автокрісел, доступних для оренди на наших автобусних маршрутах, тому необхідно використовувати свої власні, якщо це необхідно. Неможливо використовувати автокрісло в поїзді. Поїзди не обладнані ременями безпеки, а тому немає можливості правильно закріпити автокрісло.
Перевезення тварин і багажу
Як перевозити тварин в поїздах RegioJet?
На залізничних сполученнях категорії RJ можна безкоштовно перевозити дрібних тварин і собак дрібних порід. Їх необхідно **завжди ** розміщувати в транспортному контейнері, клітці або сумці з водонепроникним абсорбуючим дном. Тварини повинні залишатися в контейнері протягом усієї подорожі. Тварин не можна перевозити в спальних вагонах. На сполученнях поїздів категорії R можна безкоштовно перевозити дрібних тварин, поміщених у контейнер, що закривається, з водонепроникним абсорбуючим дном, розміром з ручну поклажу. Транспортування собак великих порід без контейнера, що закривається, можливе за додаткову плату 30 крон. Собака повинна мати намордник, прив’язаний повідець та у супроводі пасажира старшого 15 років і під його наглядом. У поїздах категорій RJ і R перевозяться собаки-поводирі та собаки-помічники (відповідно позначені та з карткою), які супроводжують особу з карткою ZTP, ZTP / P або дресирувальника. Більш детальну інформацію можна знайти на сторінці “Перевезення багажу і тварин”.
Як перевозити тварин в автобусах RegioJet?
На внутрішніх автобусних сполученнях Чехії та Словаччини дрібних тварин і собак дрібних порід можна перевозити безкоштовно. Їх завжди слід розміщувати в транспортному контейнері, клітці або сумці з водонепроникним абсорбуючим дном. На окремих міжнародних маршрутах ( Берлін-Дрезден-Прага-Брно-Відень, Прага-Брно-Братислава-Будапешт, Прага-Брно-Відень, Прага-Дрезден-Берлін, Краків-Острава-Брно-Відень, Братислава-Відень-Будапешт) ми також перевозимо дрібних тварин і собак дрібних порід вагою до 10 кг. Їх завжди потрібно розміщувати в транспортний контейнер, клітку або сумку з водонепроникним абсорбуючим дном. На інших міжнародних автобусних маршрутах тварин не можна перевозити, за винятком собак-поводирів. На всіх автобусних сполученнях перевозяться собаки-поводирі та собаки- помічники (правильно позначені та з карткою), що супроводжують людину карткою ZTP, ZTP/P або дресирувальника. Більш детальну інформацію можна знайти на сторінці “Перевезення багажу і тварин”.
Як перевозити велосипед в поїзді та автобусі?
У поїздах категорії R ми перевозимо велосипеди тільки в вагонах 2-го класу за плату в 30 крон. Місце для перевезення велосипеда необхідно бронювати заздалегідь при бронюванні квитка, в розділі “Додаткові послуги”. Площа для розміщення велосипедів в транспорті обмежена. Неможливо перевозити велосипеди на поїздах категорії RJ. На автобусах RegioJet ви можете перевозити велосипед у багажному відділенні як багаж відповідно до цінових умов, вказаних для конкретного маршруту. Велосипед перевозиться тільки в тому випадку, якщо він складений і упакований таким чином, щоб не пошкодив інший багаж. Ми гарантуємо перевезення велосипеда тільки в тому випадку, якщо ви сплатили за його перевезення заздалегідь. В іншому випадку транспортування можливо забезпечити тільки в разі вільного простору в багажному відділенні. Для отримання більш детальної інформації, будь-ласка, відвідайте сторінку “Перевезення багажу, дітей та тварин”.
Як подорожувати потягом з дитячою коляскою?
В поїздах категорії RJ можна безкоштовно перевозити коляску, якщо коляска не розкладна її потрібно розмістити на початок або в кінець вагона. Ми рекомендуємо вам забронювати місце в цих частинах вагону. З міркувань безпеки бортпровідники можуть відмовити в перевезенні коляски. На поїздах категорії R ми безкоштовно перевеземо коляску на початку або в кінці вагону (якщо немає можливості скласти її). Ми рекомендуємо вам забронювати місця в цих частинах вагону. Зарезервоване місце для колясок позначене значком “Коляска”. З міркувань безпеки бортпровідники можуть відмовити в перевезенні коляски. Перевезення дитячих візків безкоштовне.
Проїзні документи
З якими документами можна виїхати за кордон?
Міжнародні рейси RegioJet перевозять пасажирів лише з дійсним посвідченням особи (посвідчення особи громадянина ЄС), паспортом або посвідченням особи, офіційно виданим посольством (у разі втрати пасажиром документа або пограбування).
Оренда автобуса
Потребуєте орендувати жовтий автобус для туру / корпоративного заходу / шкільної поїздки / приватного заходу. Чи можете ви порадити, як це правильно зробити?
Рекомендуємо спочатку заповнити форму “Орієнтовний розрахунок оренди автобуса”. Ви можете знайти її на нашому веб-сайті разом з інформацією про автобусне обладнання та інші пропоновані послуги. Потім один з наших фахівців з оренди зв'яжеться з вами і погодить з вами умови, прийнятні для вас. Якщо вам потрібна консультація або хочете дізнатися більше інформації, будь ласка, зв'яжіться з нами електронною поштою pronajem@regiojet.cz або за телефоном +420 539 000 331, +420 539 000 323.
В дорозі
Затримки і обслуговування на борту
Якщо я запізнююся, почекають на мене?
На жаль, це неможливо, автобуси та потяги повинні дотримуватися розкладу. Просимо пасажирів прибувати вчасно.
Поїзд/автобус пройшов повз мене «перед носом», чи повернете мені гроші за квиток?
На всі відправлення необхідно прибувати вчасно. Якщо ви пропустите відправлення, квиток буде втрачено без права на повернення коштів.
Які послуги та обладнання надаються в автобусах?
Звісно є безкоштовний Wi-Fi, розетка 230В, ремені безпеки, кондиціонер і туалет. Ви можете дізнатися про інші послуги, які надаються, на сторінці “Сервіс в автобусах”. У наших автобусах суворо заборонено палити.
Наскільки доступне з’єднання Wi-Fi?
100% покриття високошвидкісним Інтернетом доступне на всіх жовтих залізничних та автобусних сполученнях. Мережа Wi-Fi називається «Regiojet – zluty».
Гарантія вчасного прибуття
Мій автобус/потяг затримано, чи буду я мати право на відшкодування?
Так, послуга «Гарантія вчасного прибуття» гарантує пасажирам компенсацію за тарифами на маршрутах RegioJet у разі затримки їхнього прибуття. Дивіться розділ “Гарантія вчасного прибуття” для отримання додаткової інформації.
Я маю подавати заявку на компенсацію чи компенсована сума повертається мені автоматично?
Сума, яку ми повертаємо, буде автоматично зарахована на вашу Кредитну картку-квиток протягом 5 робочих днів. Вирішувати вам: зняти суму готівкою в місці продажу чи використати її для подальших подорожей поїздами або автобусами RegioJet.
Де я можу отримати компенсацію в готівковій формі?
Ви можете отримати грошову компенсацію у всіх пунктах продажу квитків RegioJet та STUDENT AGENCY. Їх список можна знайти в розділі “Контакти”. Компенсацію не можна отримати у партнерів з продажу квитків або надіслати на банківський рахунок.
В дорозі
Рахунок-фактура
Як отримати рахунок-фактуру?
Після входу до системи Кредитний квиток або Відкритий квиток рахунок-фактуру роздрукуєте у розділі „Мої квитки“ . При купівлі квитка в касах та місцях продажу разом з квитком ви отримаєте рахунок-фактуру.
Яка мета електронної анкети?
Електронні анкети потребуємо з метою збору статистичних даних і особливо, як основу для покращення послуг та оцінки наших співробітників. На ваші анкети не відповідаємо!