Кошик
Кошик порожній

Найчастіші запитання

Перед поїздкою

  • Як купити квиток на поїзд або автобус RegioJet?

  • Мені потрібно скасувати свій квиток. Як це зробити?

  • Чи потрібно мати роздрукований квиток?

  • Чи можна здійснити бронювання, а потім оплатити квиток на поїзд або автобус?

  • Чи можу я купити квиток на автобус без попереднього бронювання?

  • Чи можу я купити квиток на поїзд без попереднього бронювання?

  • Як змінити дані кредитного квитка?

  • Чи можу я оплачувати банківською карткою в автобусах і поїздах?

  • Як знайти зупинку, з якої

  • Як дізнатися, де знаходиться сидіння – в/проти напрямку поїзда?

  • Ми хочемо подорожувати в групі, чи можливо це?

  • З якого віку дитина може подорожувати автобусом або потягом без супроводу дорослого?

  • З якою метою потрібна довіреність?

  • Чи можна користуватися автокріслами?

  • Як перевозити тварин в поїздах RegioJet?

  • Як перевозити тварин в автобусах RegioJet?

  • Як перевозити велосипед в поїзді та автобусі?

  • Як подорожувати потягом з дитячою коляскою?

  • З якими документами можна виїхати за кордон?

  • Потребуєте орендувати жовтий автобус для туру / корпоративного заходу / шкільної поїздки / приватного заходу. Чи можете ви порадити, як це правильно зробити?

В дорозі

  • Якщо я запізнююся, почекають на мене?

  • Поїзд/автобус пройшов повз мене «перед носом», чи повернете мені гроші за квиток?

  • Які послуги та обладнання надаються в автобусах?

  • Наскільки доступне з’єднання Wi-Fi?

  • Мій автобус/потяг затримано, чи буду я мати право на відшкодування?

  • Я маю подавати заявку на компенсацію чи компенсована сума повертається мені автоматично?

  • Де я можу отримати компенсацію в готівковій формі?

В дорозі

  • Як отримати рахунок-фактуру?

  • Яка мета електронної анкети?

  • Як я можу надіслати відгук чи скаргу?