Кошик
Кошик порожній

ASTRA – вбудовані екрани з розважальним порталом просто на сидіннях

До ваших послуг

  • pегульовані сидіння з вбудованими LCD-мультимедійними екранами
  • великі салони вагонів на 80 осіб гарантують спокій для роботи та розваг
  • сучасний дизайн інтер'єру вражає своїм доповненням з дерева, скла і нержавіючої сталі
  • безкоштовний Wi-Fi
  • pозетки 230В і USB-порт для кожного сидіння

Послуги протягом поїздки

Після посадки

  • негазована мінеральна вода Rajec
  • щоденні газети та журнали
  • розважальний портал у власному мобільному пристрої
  • mожливість покупки навушників


З візка

  • 100% яблучний сік
  • кава Американо
  • чай зі свіжої м'яти


На залізничному вокзалі

  • Паркування


Замовляйте улюблені страви у додатку RegioJet в розділі «Oнлайн-ресторан»

  • також можна замовити різноманітні закуски, наприклад смачні тістечка!

Посібник-провідник з обслуговування в тарифі ASTRA

Переглянути PDF-файл

Послуги на борту

  • повернення або заміна квитка за 15 хв. до відправлення
  • допомога з посадкою в поїзд, пошуку вашого місця і допомога при розміщенні багажу в спеціально відведених місцях, надання інформації.
  • oбслуговування на місці, безкоштовні напої та закуски, вибрані з бортового меню. Безкоштовні щоденні газети та журнали.
  • допомога пасажирам з обмеженою рухливістю та орієнтацією. Пасажири з квитком в тарифі ZTP можуть скористатися мобільною платформою для полегшення посадки та висадки.
  • відкритий доступ до мережі Wi-Fi "Regiojet - zluty" і розважальний портал, на якому можна дивитися фільми і новини, слухати подкасти, читати книжки, грати в ігри.

Ви вирішили подорожувати в сучасному просторому вагоні ASTRA! Pегульовані сидіння з вбудованими мультимедійними LCD -екранами забезпечать вищий комфорт в тарифі Standard, ніж першокласні вагони інших перевізників.

Переваги вагонів ASTRA оцінять всі бажаючі спокійно працювати під час подорожі або розважатися, переглядаючи розважальний портал. При бронюванні квитка ви вибираєте місце з монітором або зі зручним столиком.

Обслуговування у вагонах відбувається аналогічно літаку, що гарантує швидкий сервіс без зайвого відволікання. Під час поїздки ви можете замовити закуски та їжу через наш оновлений онлайн-ресторан. Якщо ви бажаєте скористатися повним спектром послуг RegioJet, забронюйте наступну вашу поїздку іншими тарифними класами - Бізнес або Релакс. Пасажир бере до відома, що після підписання договору про перевезення пасажирів можливе надання вищевказаних надстандартних послуг, зокрема гарячих та холодних напоїв, їжі та закусок, підключення до WI-FI, щоденної преси та інших маркетингових бонусів, повністю знаходиться в розпорядженні перевізника, і пасажир не має права на їх надання, у разі недостатнього часу для здійснення сервісу або з уваги на несприятливі обставини. За винятком сполучення R8 Брно-Богумін, пасажири, які користуються інтегрованою транспортною системою Моравськослезської області за тарифом ODIS на сполученнях категорії RJ, не мають права на вищевказані послуги.

*Для забезпечення безтурботної подорожі у вагонах ASTRA обслуговування відбувається тільки з візка, як і в літаках. Візьміть до уваги, що один стюарт може бути відповідальний за декілька вагонів.

Пасажир бере до відома, що після підписання договору про перевезення пасажирів можливе надання вищевказаних надстандартних послуг, зокрема гарячих та холодних напоїв, їжі та закусок, підключення до WI-FI, щоденної преси та інших маркетингових бонусів, повністю знаходиться в розпорядженні перевізника, і пасажир не має права на їх надання, у разі недостатнього часу для здійснення сервісу або з уваги на несприятливі обставини. За винятком сполучення R8 Брно-Богумін, пасажири, які користуються інтегрованою транспортною системою Моравськослезської області за тарифом ODIS на сполученнях категорії RJ, не мають права на вищевказані послуги.

;