Кошик
Кошик порожній

До ваших послуг

  • Регульовані шкіряні або велюрові сидіння з підголівниками
  • Купе на 6 осіб
  • Дитяче купе
  • Безкоштовний Wi-Fi
  • Розетки 230В

Послуги на всьому шляху

При посадці у потяг

  • Вода Rajec у пляшках
  • Щоденна преса та журнали
  • Розважальний портал на власному пристрої
  • mожливість покупки навушників


Під час подорожі

  • Італійська кава illy (еспресо, лунго, латте макіато, капучино)


З візка

  • 100% яблучний сік
  • Кава американо
  • Чай зі свіжої м'яти


На залізничному вокзалі

  • Паркування

Посібник-провідник з обслуговування в тарифі Стандарт

Переглянути PDF-файл

Послуги на борту

  • Повернення або заміна квитка за 15 хв. до відправлення
  • Допомога з посадкою в поїзд, пошуку вашого місця і допомога при розміщенні багажу в спеціально відведених місцях, надання інформації.
  • Обслуговування на місці, безкоштовні напої та закуски, вибрані з бортового меню. Безкоштовні щоденні газети та журнали.
  • Допомога пасажирам з обмеженою рухливістю та орієнтацією. Пасажири з квитком в тарифі ZTP можуть скористатися мобільною платформою для полегшення посадки та висадки.
  • Відкритий доступ до мережі Wi-Fi "Regiojet - zluty" і розважальний портал, на якому можна дивитися фільми і новини, слухати подкасти, читати книжки, грати в ігри.

Наші стюарди подбають про ваш комфорт під час подорожі жовтими сполученнями (візьміть до уваги, що один стюард може обслуговувати більш ніж один вагон). Обслуговування в тарифі Стандарт відбувається спочатку з візка, після виїзду з Праги і Брно (тільки ранкове сполучення 1042 в напрямку Праги). Замовлення кави illy, яке ми пропонуємо клієнтам безкоштовно, та інших закусок з бортового меню зазвичай відбувається через 40 - 60 хвилин після обслуговування з візка. Наші стюарди позачергово обслуговують та приймають замовлення здебільшого у вагонах підвищених тарифів (Бізнес і Релакс).

*Оплатити ваші замовлення ви можете готівкою в чеських кронах або євро (на міжнародних залізничних сполученнях).

Пасажир бере до відома, що після підписання договору про перевезення пасажирів можливе надання вищевказаних надстандартних послуг, зокрема гарячих та холодних напоїв, їжі та закусок, підключення до WI-FI, щоденної преси та інших маркетингових бонусів, повністю знаходиться в розпорядженні перевізника, і пасажир не має права на їх надання, у разі недостатнього часу для здійснення сервісу або з уваги на несприятливі обставини. За винятком сполучення R8 Брно-Богумін, пасажири, які користуються інтегрованою транспортною системою Моравськослезської області за тарифом ODIS на сполученнях категорії RJ, не мають права на вищевказані послуги.

;