При посадці у потяг
Під час подорожі
З візка
На залізничному вокзалі
Наші стюарди подбають про ваш комфорт під час подорожі жовтими сполученнями (візьміть до уваги, що один стюард може обслуговувати більш ніж один вагон). Обслуговування в тарифі Стандарт відбувається спочатку з візка, після виїзду з Праги і Брно (тільки ранкове сполучення 1042 в напрямку Праги). Замовлення кави illy, яке ми пропонуємо клієнтам безкоштовно, та інших закусок з бортового меню зазвичай відбувається через 40 - 60 хвилин після обслуговування з візка. Наші стюарди позачергово обслуговують та приймають замовлення здебільшого у вагонах підвищених тарифів (Бізнес і Релакс).
*Оплатити ваші замовлення ви можете готівкою в чеських кронах або євро (на міжнародних залізничних сполученнях).
Пасажир бере до відома, що після підписання договору про перевезення пасажирів можливе надання вищевказаних надстандартних послуг, зокрема гарячих та холодних напоїв, їжі та закусок, підключення до WI-FI, щоденної преси та інших маркетингових бонусів, повністю знаходиться в розпорядженні перевізника, і пасажир не має права на їх надання, у разі недостатнього часу для здійснення сервісу або з уваги на несприятливі обставини. За винятком сполучення R8 Брно-Богумін, пасажири, які користуються інтегрованою транспортною системою Моравськослезської області за тарифом ODIS на сполученнях категорії RJ, не мають права на вищевказані послуги.