При посадці у потяг
Під час подорожі
На залізничному вокзалі
Ваш комфорт і задоволення – наш пріоритет, тому наші сучасні вагони оснащені просторими регульованими кріслами. Їх оцінять ті, хто хоче подорожувати комфортно і хоче використати час, проведений в поїзді, для відпочинку.
Про ваш комфорт на борту наших поїздів дбають наші стюарді, які готові надати вам належне обслуговування. Замовлення гарячих напоїв, що пропонуються клієнтам безкоштовно, а також закусок, їжі з бортового меню, здійснюються кілька разів під час подорожі, відразу після обслуговування нашого найвищого тарифу – Бізнес.
У поїздах RegioJet ми пропонуємо тільки високоякісні закуски та їжу за розумними цінами. Круасани популярні серед подорожуючих, але любителі суші теж знайдуть щось для себе. Якщо вам потрібно втамувати голод або скуштувати щось солодке, ви неодмінно виберете його у меню десертів і снек-бару. У тарифах «Бізнес» та «Релакс» пасажири обслуговуються позачергово. Інтервал часу обслуговування залежить від кількості проданих місць у вагоні. Один стюард може обслуговувати кілька вагонів.
*Оплатити ваші замовлення ви можете готівкою в чеських кронах або євро (на міжнародних залізничних сполученнях).
Пасажир бере до відома, що після підписання договору про перевезення пасажирів можливе надання вищевказаних надстандартних послуг, зокрема гарячих та холодних напоїв, їжі та закусок, підключення до WI-FI, щоденної преси та інших маркетингових бонусів, повністю знаходиться в розпорядженні перевізника, і пасажир не має права на їх надання, у разі недостатнього часу для здійснення сервісу або з уваги на несприятливі обставини. За винятком сполучення R8 Брно-Богумін, пасажири, які користуються інтегрованою транспортною системою Моравськослезської області за тарифом ODIS на сполученнях категорії RJ, не мають права на вищевказані послуги.