Кошик
Кошик порожній

Непередвижні пасажири

Комфорт під час подорожі — це те, що заслуговує кожен.

Комфорт під час подорожі — це те, що заслуговує кожен.

На борту наших поїздів і автобусів ми прагнемо забезпечити комфорт для всіх пасажирів. Поїзди обладнані пандусами для безпечного і легкого посадки пасажирів на інвалідних візках, а наші жовті автобуси пропонують безкоштовний транспорт для інвалідних візків як стандартну послугу.

Пасажири з обмеженою мобільністю в поїздах

Транспортні засоби, призначені для перевезення непередвижних пасажирів, можна знайти в системі бронювання, позначеній символом інвалідного візка (див. зображення), розташовану в стандартному класі.

З технічних причин ми можемо перевозити пасажирів на інвалідних візках шириною не більше 60 см і загальною вагою не більше 300 кг (включаючи клієнта). На жаль, ми не можемо перевозити електричні інвалідні візки. Також зверніть увагу, що у нас є стандартні експрес-поїзди, які не є низькопідлоговими, і простір для переміщення всередині поїзда обмежений. Поїзди не обладнані безбар'єрними туалетами. Крім того, немає спеціально відведених місць для пасажирів на інвалідних візках, тому пасажири повинні будуть пересідати на стандартні місця.

Щоб забезпечити перевезення, необхідно дотримуватися термінів, зазначених нижче для конкретних станцій відправлення та прибуття. Будь ласка, зверніть увагу, що якщо ці терміни не будуть дотримані, перевезення може бути неможливим.

vozickar astra en.png

Процедура бронювання перевезення непередвижних пасажирів на послугах категорії RJ та R

    Використання нашого пандуса

    1. На станціях Přerov, Studénka, Ostrava-Svinov, Ostrava-Stodolní, Ostrava hl. n., Bohumín, Litoměřice, Lysá nad Labem, Poděbrady, Vyškov перевезення можливе за допомогою нашого пандуса. Перевезення потрібно забронювати принаймні за 24 години до відправлення поїзда зі станції.

    2. Перевезення непередвижних пасажирів до станцій Vyškov і Suchdol можливе за попередньою домовленістю. Це пов'язано з тим, що немає гарантії, що наш поїзд прибуде на платформу з достатньою висотою для використання пандуса. Резервування тому необхідне принаймні за 24 години до подорожі електронною поштою на адресу vozickari@regiojet.cz.

    3. На станціях Velký Osek, Stará Boleslav, Všetaty, Mělník, Štětí, Ústí nad Labem–Střekov, Ústí nad Labem západ на лінії R23 неможливо здійснити посадку/висадку непередвижних пасажирів.

    На станціях, де висота платформи не дозволяє використання нашого пандуса (Hranice na Moravě, Havířov, Brno hl. n., Ostrava hl. n., Břeclav, Česká Třebová, Olomouc, Svinov, Praha hl. n., Pardubice, Bratislava, Košice, Kysak, Nové Mesto nad Váhom, Piešťany, Poprad-Tatry, Považská Bystrica, Púchov, Trenčianská Teplá, Trenčín, Trnava, Vienna Hbf), ми організовуємо зовнішню платформу. Тому ми зв'яжемося з вами по телефону, щоб підтвердити бронювання. Будь ласка, зробіть бронювання принаймні за 24 години до відправлення послуги.

    У виняткових випадках можуть відбутися зміни. Заздалегідь перепрошуємо за можливі незручності.

    На наступних станціях, на жаль, неможливо перевозити непередвижних пасажирів, оскільки не можуть бути використані ні наші пандуси, ні зовнішні платформи:

    Brno-Královo Pole, Brno-Židenice, Nezamyslice, Kojetín, Čadca, Vrútky, Martin, Liptovský Mikuláš, Ružomberok, Štrba, Spišská Nová Ves, Margecany, Bohumín (тільки RJ лінії), Bystřice, Český Těšín, Návsí, Opava, Ostrava hl. n. (тільки RJ лінії), Ostrava-Stodolní, Třinec - centrum, Zábřeh na Moravě, Bratislava-Vinohrady, Budapest, Déli pu, Gyor, Mosonmagyárovár, Vienna Meidling, Čop, Přemyšl, Krakow, Rzeszów, Budapest, Kellenfold

    Крім того, на станціях Velký Osek, Stará Boleslav, Všetaty, Mělník, Štětí, Ústí nad Labem–Střekov, Ústí nad Labem západ на лінії R23 неможливо здійснити посадку/висадку непередвижних пасажирів.

    • Забронюйте свій квиток за тарифом ZTP/P.
    • Потім ви можете замовити пандус або платформу та допомогу при посадці/висадці електронною поштою на vozickari@regiojet.cz або використовуючи кнопку нижче.
    • Якщо ви купуєте квиток у наших торгівельних точках, представник продажів замовить мобільну платформу або пандус для вас.
    • Щоб замовити мобільну платформу або пандус, ви можете звернутися до нашої інформаційної гарячої лінії з 6:00 до 23:00 за номером +420 222 222 221.
    • Необхідно дотримуватися вказаних термінів при здійсненні бронювання.
    • Ми організуємо мобільну платформу або пандус для безпечної посадки та висадки - онлайн, по телефону або в торговій точці.
    • Приїдьте вчасно згідно з розкладом відправлення вашого поїзда.
    • Персонал підготує платформу для забезпечення безпечної та комфортної посадки.
    • Обслуговуючий персонал RegioJet допоможе вам під час посадки.
    • Після посадки обслуговуючий персонал буде доступний для допомоги з посадкою на місце.
    • Подібно, процес висадки буде організовано на станції призначення.

Для отримання додаткової інформації про доступність станцій відвідайте сайти Správa Železnic та ŽSR.

Пасажири з обмеженою мобільністю в автобусах

Перевезення з особистою допомогою

Пасажири з обмеженою мобільністю та орієнтацією перевозяться на наших жовтих автобусах по всіх маршрутах, за умови, що вони мають свого особистого асистента для допомоги при посадці та висадці. Автобуси не є безбар'єрними. Зверніть увагу, що обслуговуючий персонал не надає допомогу. Дякуємо за ваше розуміння.

Безкоштовний перевіз для інвалідних візків

Перевезення інвалідних візків є безкоштовним. Інвалідні візки перевозяться в складеному вигляді в багажному відділенні. Додаткові умови перевезення пасажирів з обмеженою мобільністю та орієнтацією зазначені в Умовах перевезення.

Пасажири з обмеженою мобільністю в автобусах