Кошик
Кошик порожній

Дитяче купе у тарифному класі Стандарт – купе, повне веселощів!

До ваших послуг

  • Бронювання місць No 61 – 66 у тарифі стандарт *
  • Просторе купе, 6 місць для дорослих і диванчик для дітей (0 - 6 років)
  • Веселі картинки, іграшки, ігри, великий екран з казками і дитячими фільмами
  • Безкоштовний Wi-Fi


  • Вживання алкогольних напоїв в дитячому купе суворо заборонено. Дякуємо за розуміння
  • Вхід до дитячого купе (місця 61-66 в стандартному класі) можливий лише за наявності дійсного квитка
  • Відповідальність за дітей у дитячому купе несуть батьки або супроводжувальна особа

Послуги на всьому шляху

При посадці у потяг

  • Вода Rajec у пляшках
  • Щоденні газети та журнали
  • Розважальний портал на власному мобільному пристрої
  • mожливість покупки навушників


Під час подорожі

  • iІталійська кава illy (еспресо, латте макіато, лунго, капучино)


З візка

  • 100% яблучний сік
  • Кава Американо
  • Чай зі свіжої м'яти


На залізничному вокзалі

  • Паркування

Посібник-провідник з обслуговування в тарифі Стандарт

Переглянути PDF-файл

Послуги на борту

  • Повернення або заміна квитка за 15 хв. до відправлення
  • Допомога з посадкою в поїзд, пошуку вашого місця і допомога при розміщенні багажу в спеціально відведених місцях, надання інформації.
  • Обслуговування на місці, безкоштовні напої, закуски та їжа, вибрані з бортового меню. Безкоштовні щоденні газети та журнали.
  • Допомога пасажирам з обмеженою рухливістю та орієнтацією. Пасажири з квитком в тарифі ZTP можуть скористатися мобільною платформою для полегшення посадки та висадки.
  • Відкритий доступ до мережі Wi-Fi "Regiojet - zluty" і розважальний портал, на якому можна дивитися фільми і новини, слухати подкасти, читати книжки, грати в ігри.

*Візьміть до уваги, що один стюарт може бути відповідальний за декілька вагонів. Безкоштовний сервіс, див. тариф Standard

Пасажир бере до відома, що після підписання договору про перевезення пасажирів можливе надання вищевказаних надстандартних послуг, зокрема гарячих та холодних напоїв, їжі та закусок, підключення до WI-FI, щоденної преси та інших маркетингових бонусів, повністю знаходиться в розпорядженні перевізника, і пасажир не має права на їх надання, у разі недостатнього часу для здійснення сервісу або з уваги на несприятливі обставини. За винятком сполучення R8 Брно-Богумін, пасажири, які користуються інтегрованою транспортною системою Моравськослезської області за тарифом ODIS на сполученнях категорії RJ, не мають права на вищевказані послуги.

;