У RegioJet ми прагнемо постійно вдосконалюватися, покращувати сервіс в наших поїздах та автобусах і робити все можливе для вашого комфорту. Ми завжди дбаємо про те, щоб ви досягли місця призначення безпечно, вчасно, а також у гарному настрої. Відтепер ми гарантуємо компенсацію вартості всього квитка або частково, якщо обставини на залізниці або автошляхах не дозволяють вам дістатися кінцевого пункту призначення вчасно. У деяких випадках завдяки унікальному сервісу в Європі Guarantee of Early Arrival ви можете отримати компенсацію до 100% вартості квитка. Умови компенсації можуть відрізнятися для поїздок до Хорватії.
У наведеній нижче таблиці ви знайдете номер сполучення та напрямок, яким ви подорожували. Виходячи з даних про тривалість та вид затримки, ми розрахуємо суму компенсації у відсотковому співвідношенні від вартості квитка та зарахуємо її на кредитний квиток автоматично. Компенсацію можете отримати готівкою в деяких наших пунктах продажу квитків або використати кредитні кошти на подальші подорожі. Тому рекомендуємо вам оформити нашу кредитну картку-квиток, на яку буде автоматично зараховуватися компенсація, тож ви будете мати можливість використовувати ці кошти як кредитні.
Розмір компенсації залежить від того, чи затримка сталася з вини перевізника чи через форс-мажорні обставини. Форс-мажорні обставини — це всі інші обставини, котрі виникли не з вини компанії RegioJet. Наприклад, нещасні випадки, ремонти чи аварії на дорогах і залізницях, за винятком затримок на міжнародних маршрутах, спричинених паспортним, медичним чи іншим контролем. У випадку комбінованого затримання визначальним показником є те, яка зі сторін найбільше завинила у затримці. Ви не можете вимагати компенсації за всі випадки разом, — максимальний розмір компенсації становить 100% від вартості квитка. Інформацію щодо затримки рейсів з вини перевізника чи з інших обставин ви отримаєте від стюардів в автобусах чи поїздах після офіційного оголошення про затримку рейсу і причини виникнення затримки.
Форс-мажорні обставини | Затримка з вини перевізника |
---|---|
31-90 хв. - 25% від вартості квитка | 31-60 хв.- 50% від вартості квитка |
91 хв. і більше - 100% від вартості квитка | 61 хв. і більше - 100% від вартості квитка |
Гарантія своєчасного прибуття в межах компанії STUDENT AGENCY k.s. і RegioJet a.s. не поширюється на сполученнях інших перевізників (наприклад, SAD Prešov тощо).
Гарантія своєчасного прибуття не поширюється на залізничному сполученні RegioJet в регіоні Усті-над-Лабем.
Не знайшли відповіді на ваше запитання або потребуєте вирішити конкретно вашу ситуацію? Надішліть нам листа електронною поштою або зателефонуйте за номером +420 222 222 221.