Кошик
Кошик порожній

Гарантія своєчасного прибуття

Вам сподобається подорожувати з RegioJet кожного разу, навіть по перевантажених автомагістралях, і ми компенсуємо вам будь-які затримки.

Надстандартна послуга для всіх, хто подорожує з RegioJet

У RegioJet ми прагнемо постійно вдосконалюватися, покращувати сервіс в наших поїздах та автобусах і робити все можливе для вашого комфорту. Ми завжди дбаємо про те, щоб ви досягли місця призначення безпечно, вчасно, а також у гарному настрої. Відтепер ми гарантуємо компенсацію вартості всього квитка або частково, якщо обставини на залізниці або автошляхах не дозволяють вам дістатися кінцевого пункту призначення вчасно. У деяких випадках завдяки унікальному сервісу в Європі Guarantee of Early Arrival ви можете отримати компенсацію до 100% вартості квитка. Умови компенсації можуть відрізнятися для поїздок до Хорватії.

Яку суму ми вам повернемо? Це легко!

У наведеній нижче таблиці ви знайдете номер сполучення та напрямок, яким ви подорожували. Виходячи з даних про тривалість та вид затримки, ми розрахуємо суму компенсації у відсотковому співвідношенні від вартості квитка та зарахуємо її на кредитний квиток автоматично. Компенсацію можете отримати готівкою в деяких наших пунктах продажу квитків або використати кредитні кошти на подальші подорожі. Тому рекомендуємо вам оформити нашу кредитну картку-квиток, на яку буде автоматично зараховуватися компенсація, тож ви будете мати можливість використовувати ці кошти як кредитні.

Форс-мажорні обставини або затримка з вини компанії-перевізника.

Розмір компенсації залежить від того, чи затримка сталася з вини перевізника чи через форс-мажорні обставини. Форс-мажорні обставини — це всі інші обставини, котрі виникли не з вини компанії RegioJet. Наприклад, нещасні випадки, ремонти чи аварії на дорогах і залізницях, за винятком затримок на міжнародних маршрутах, спричинених паспортним, медичним чи іншим контролем. У випадку комбінованого затримання визначальним показником є те, яка зі сторін найбільше завинила у затримці. Ви не можете вимагати компенсації за всі випадки разом, — максимальний розмір компенсації становить 100% від вартості квитка. Інформацію щодо затримки рейсів з вини перевізника чи з інших обставин ви отримаєте від стюардів в автобусах чи поїздах після офіційного оголошення про затримку рейсу і причини виникнення затримки.

Розподіл залізничних та автобусних сполучень RegioJet відповідно до часу перебування в дорозі

Час у дорозі до 1:30 год.

Форс-мажорні обставиниЗатримка з вини перевізника
31-90 хв. - 25% від вартості квитка31-60 хв.- 50% від вартості квитка
91 хв. і більше - 100% від вартості квитка61 хв. і більше - 100% від вартості квитка


Дійсний на сполученнях:

  • Брно–Оломоуц,
  • Оломоуц–Злін,
  • Прага – Мост,
  • Прага–Ліберець, Прага – Пилзень,
  • Братислава– Відень

Додаткова інформація

  • Час у дорозі – це відрізок часу відповідно до розкладу руху сполучення, яким ви подорожували.
  • Максимальна сума компенсації становить 100% від вартості квітка.
  • Якщо ви подорожуєте автобусом і затримка оголошується заздалегідь перед відправленням рейсу, то ви не будете мати права на компенсацію. Оскільки у вас є можливість повернути чи скасувати квиток безкоштовно (до прибуття затриманого рейсу), або продовжити свою подорож без права на компенсацію.
  • Якщо ви подорожуєте потягом і затримка оголошується заздалегідь перед відправленням, ви завжди маєте право на компенсацію у відповідному розмірі.
  • При придбанні чи поверненні квитка після оголошеного затримання потягу відшкодування за подальші збитки (наприклад, запізнення на пересадку до інших перевізників) не надаються.
  • Гарантований своєчасний приїзд: вчасно або дешевше!

Гарантія своєчасного прибуття в межах компанії STUDENT AGENCY k.s. і RegioJet a.s. не поширюється на сполученнях інших перевізників (наприклад, SAD Prešov тощо).

Гарантія своєчасного прибуття не поширюється на залізничному сполученні RegioJet в регіоні Усті-над-Лабем.

FAQ

  • Чи потрібно подавати заявку на компенсацію самому або компенсована частина коштів повернеться автоматично?

  • До якого часу є можливість отримати відшкодовану частку?

  • Я подорожую автобусом RegioJet. У якому випадку компенсація не виплачується?

  • В якому випадку не виплачується компенсація?

  • Я купив квиток на потяг RegioJet, хоча затримка була вже оголошена. Я не встиг на пересадочний маршрут. Чи маю я право на компенсацію?

  • У зв'язку з оголошеною затримкою, я вирішив не подорожувати і мій пересадковий квиток став недійсним. Чи буде мені відшкодовано в цьому випадку?

  • Приклад 1

  • Приклад 2

Бажаєте нам надіслати своє запитання особисто?

Не знайшли відповіді на ваше запитання або потребуєте вирішити конкретно вашу ситуацію? Надішліть нам листа електронною поштою або зателефонуйте за номером +420 222 222 221.